Ticari Laboratuar ( cRm )

“Müşteri ilgiden hoşlanır…

ilgi memnuniyeti,

memnuniyet ise sadakatı getirir…”

Ticari Hedefiniz

Müşterilerinin neredeyse tamamını ismen tanıyan, ürünlerden hangilerini ne şekilde tercih ettiğini bilen eski  bakkallara gönderme yapan analist Shahnam CRM’i şu şekilde tanımlıyor:

 “CRM pek de yeni olmayan bir kavram. Yeni olansa geçmişte mahalle bakkalımızla yapabildiğimizi olası kılan teknoloji… O bakkalın az sayıda müşterisi ve herkesin tercihlerini aklında tutabilecek güçte hafızası vardı. Teknoloji  bu modelin gerçekleşmesini sağladı.”

 Sunduğunuz ürün ve hizmetleri geliştirilmesi için potansiyel ve mevcut müşterilerinizden gelen bilgilerin değerlendirilmesi analyst CRM çalışmalarının önemli bir boyutu olduğu da unutulmamalıdır.

 

AnalystTicLabAct01AnalystTicLabAct02AnalystTicLabAct03AnalystTicLabAct04AnalystTicLabAct05analystcomTR